Vi bruger cookies til statistik som en del af vores arbejde for at lave en god hjemmeside. Hvis du ikke siger "nej tak til cookies", antager vi, at du accepterer vores cookie politik.

Klik "her" for at se vores cookiepolitik.

 

Logokonkurrence

Vindere af vestegnens Logokonkurrence
Mere end 50 bidragydere deltog i den store logokonkurrence.

Vestegnens Logokonkurrence

Som afslutning på Vestegnens Kulturkonference udskrev Vestegnens Kulturinvesteringsråd en konkurrence for at finde Kulturugens logo og visuelle kendetegn.

Mere end 50 bidragydere deltog i konkurrencen, der blev vundet af Mediehuset fra Hvidovre Produktionsskole.

I juryen sad kreativ direktør i Have Kommunikation, Christian Have, sammen med Tine Kjølsen, leder af Kunstakademiets Designskole og Anja Vorm Andersen, direktør for Visit Vestegnen.

Vinderlogoet skal efterfølgende bruges i markedsføringen af den første Vestegnens Kulturuge, som finder sted i uge 37 i 2013, og det vil komme til at pryde både plakater, hjemmeside, annoncer, visitkort og forskellige former for merchandise.