Vores Vestegn - Din fortælling

Popup-koncept
Vestegnens Kulturuge lancerer kampagnen ”Vores Vestegn – Din Fortælling” og inviterer borgerne til at tage del i den gode fortælling om Vestegnen.

Ny visuel kampagne

Som optakt til Vestegnens Kulturuge, som finder sted i september 2013, lanceres en visuel kampagne, som har til formål at involvere og engagere Vestegnsborgerne i den gode fortælling om Vestegnen. Borgernes historier skal bruges til at styrke og bakke op om det positive tilhørsforhold til det fælles Vestegnen, som Kulturugen er et udtryk for.  

Borgernes historier skal i første omgang bruges som inspiration til at skabe et samlet grafisk udtryk for Kulturugen og visuelt binde Kulturugens mange forskellige aktiviteter sammen. Det grafiske udtryk bindes op på Kulturugens logo, som er designet af Hvidovre Produktionsskole, der vandt logokonkurrencen sidste år.

Pop-up event i CITY2

Kampagnen lanceres ved en pop-up event i CITY2. Her vil designchef Peter Dalhoff fra Bysted, ét af Danmarks største design- og kommunikationsbureauer, sidde klar til at lade sig inspirere. Borgere kan deltage ved tegneborde og computere, lade sig interviewe af filmfolkene fra Ude Af Fokus eller sætte sig ind i en CONFESSION BOX, hvor de gode historier kan fortælles helt privat. Man kan også deltage i on-line konkurrencen om den mest bevægende oplevelse på Vestegnen og vinde præmier doneret af CITY2. 

Pop-up eventen i CITY2 finder sted fredag den 24. maj kl. 13-18 og lørdag den 25. maj fra kl. 10-14, Hveen Boulevard, 2630 Taastrup. Pressen er meget velkommen til at kigge forbi. 

Derefter fortsætter kampagnen på Kulturugens nye hjemmeside www.vkir.dk og Facebook ”Vestegnens Kulturuge” indtil Kulturugen den 7.-15. september 2013.  


Mere information:

For flere oplysninger – kontakt:
Vestegnens Kulturuge, projektleder Signe Ejerskov, sie@vallensbaek.dk, 5154 6094